Obserwuj nas:

Obserwuj nas

Wycieczka klasy II b i II c

W dniach 15-17 klasy II b i II c oraz kilka osób z II a odpoczywało po trudach nauki na trzydniowej wycieczce . W środę wczesnym rankiem wyjechaliśmy do Wrocławia, gdzie wraz z przewodnikiem zwiedziliśmy Ostrów Tumski i Stare Miasto. Następnie odbyliśmy wycieczkę do ZOO i Afrykarium. Zaś wieczorem obejrzeliśmy dość kontrowersyjny, ale bardzo interesujący, spektakl teatralny pt. ,,Smycz’’. W czwartek po śniadaniu pojechaliśmy do Karpacza, gdzie po rozlokowaniu się w hotelu, wyruszyliśmy zdobywać Śnieżkę. Wyprawa była trudna, ale wszystko zrekompensował nam wspaniały widok ze szczytu. Byliśmy z siebie dumni. BRAWO MY! Ten dzień z pewnością będzie niezapomniany zwłaszcza dla Ady z II a, która obchodziła 18 urodziny. A wieczorem czekały nas emocje piłkarskie podczas meczu Polska- Niemcy, który oglądaliśmy wspólnie w strefie kibica, zorganizowanej przez pracowników hotelu. Niestety nikomu nie udało się trafnie wytypować wyniku meczu. Ostatniego dnia wycieczki, mimo mżawki, przeszliśmy przez Diabelski Kamień, czyli wąski przesmyk między skałami, i zwiedziliśmy ruiny zamku Chojnik, na górze o tej samej nazwie. Wyjazd był ze wszech miar udany: dopisała nam pogoda, spełniający nasze prośby pilot wycieczki, warunki w hotelu i w autokarze oraz najważniejsze:  wspaniałe towarzystwo. Do zobaczenia na następnej wycieczce.